Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

wizyta ON-LINE

Brilliant Care - Twój ekspert™


Wizytę można umówić telefonicznie, albo samodzielnie:

angiolog, diabetolog, dietetyk kliniczny, endokrynolog, internista, kardiolog, nefrolog, usg tętnic kręgowych, usg dopper naczyń kończyn dolnych, usg tarczycy, biopsja tarczycy, holter ABPM, holter EKG

Zadzwoń do rejestracji Umów wizytę przez MyDr


wizyta ON-LINE Brilliant Care, Wrocław

Czym jest wizyta ON-LINE?

Jest to wizyta przeprowadzana przez lekarza Centrum Medycznego Brilliant Care z pacjentem, który fizycznie nie znajduje się w gabinecie. Umożliwia postawienie wstępnego rozpoznania, ustalenie postępowania, wdrożenie, na podstawie przedstawionej dokumentacji medycznej, leczenia, bądź kontynuację leczenia, jeżeli pacjent do tej pory nie był związany z CM Brilliant Care.


Jakie warunki techniczne wymagane są do przeprowadzenia wizyty ON-LINE?

Wizyta ON-LINE przeprowadzana jest w formie rozmowy telefonicznej, przy czym pacjent zobligowany jest do wcześniejszego cyfrowego przesłaia kompletnej dokumentacji medycznej przez system EJRENE™. W pewnych sytuacjach, w przypadku problemów z łączem telefonicznym, lekarze z CM Brilliant Care podejmą próbę kontaktu poprzez ZOOM
W imieniu dziecka, wiztę ON-LINE zamawia i realizuje opiekun prawny.

Jakie są ograniczenia wizyty ON-LINE

Od 2024 r. wiztę ON-LINE możemy zrealizowć jedynie u Pacjentów, którzy wcześniej byli na wizycie stacjonarnej u danego lekarza.

Wizyta ON-LINE zarezerwowana jest jedynie dla pacjentów stabilnych klinicznie, to znaczy, że jeżeli występują dolegliwości nagłe, potencjalnie zagrażające życiu (ból w klatce piesiowej, zaburzenia rytmu serca, niedowład, gwałtowna duszność itp.), taki pacjent powinien zgłosić się do najbliższego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, bądź wezwać Pogotowie Ratunkowe.

w czasie wizyty ON-LINE pacjent nie może otrzymać recepty na leki z grupy P albo N.

w czasie wizyty ON-LINE pacjent nie może otrzymać druku zwolnienia lekarskiego ZLA

pacjent, który przebywa aktualnie w szpitalu, nie może korzystać z usługi wizyty ON-LINE


O czym należy pamiętać, przy wizycie ON-LINE?
  • dokumentacja medyczna przed wizytą musi zostać dostarczona w terminie, zgodnie z regulaminem systemu EJRENE™, nie ma możliwości dosłania dokumentacji po wizycie

    opłata za wizytę musi zostać dokonana w terminie, zgodnie z regulaminiem systemu EJRENE™

    pacjent winien podać aktualny numer telefonu, pod który zadzwoni lekarz, niebędne jest także podanie adresu e-mail, gdzie zostanie przesłane podsumowanie z wizyty

    jeżeli zostanie wydana recepta, to ważność recepty zwykłej wynosi 30 dni, po tym terminie nie da się jej zrealizować; wydanie kolejnej recepty wiąże się z kolejną wizytą

    jeżeli recepta została wydana z ważnością do 365 dni, to i tak pierwsze opakowanie leku należy zakupić w ciągu 30 dni; przy realizacji w późniejszym terminie, farmaceuta odliczy ilość leku, którą powinien zużyć pacjent od dnia wystawienia recepty do dnia jej rzeczywistej realizacji i wyda zmniejszoną ilość leku; taka recepta pozostaje ważna rok, jednak może okazać się, że Pacjent nie otrzyma żadnego leku

    każdy lek z recepty można zakupić w innej aptece (szczególnie ważne, jeżeli apteka nie posiada danej pozycji z listy leków), ale jeżeli rozpoczęto realizację np. jednego opakowania spośród trzech wypisanych dla danej pozycji lekowej, to resztę opakowań można już kupić jedynie w aptece, w której rozpoczęto tę częściową realizację pozycji lekowej

    ceny leków objętych zniżkami: B, R, 30% są identyczne w całej Polsce, należy jednak zwrócić uwagę na lek wypisany na 100%, gdyż jego cena będzie różniła się pomiędzy poszczególnymi aptekami

    Centrum Medyczne Brilliant Care na bieżąco sprawdza Państwa status ubezpieczenia w NFZ i lekarze, kierując się wskazaniem medycznym, mogą wystawiać recepty refundowane


Jak odebrać receptę lub skierowanie na wizycie ON-LINE?
  • po zalogowaniu się do MyDr

    z Internetowego Konta Pacjenta: pacjent.gov.pl

    w aplikacji mObywatel, dostępnej dla systemów Android oraz iOS

    w aplikacji mojeIKP, dostępnej dla systemów Android oraz iOS



Centrum Medyczne Brilliant Care

Inżynierska 39B, 53-228 Wrocław

NIP: 8943176001 REGON: 52036259700019 KRS: 0000930669

tel. +48 71 8808 666 e-mail: 

Copyright © 2021-2023 Brilliant Care sp. z o.o.  · All Rights Reserved · Brilliant Care